Zakelijk

Consument beloont Welkoop met de Beste Winkelketen Dier en Tuin

VRIEZENVEEN – Winkelketen Welkoop viel weer flink in de prijzen bij de grootste consumentenverkiezingen van Nederland ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’. In twee categorieën mag het bedrijf zich een jaar lang de Beste Winkelketen van Nederland noemen: Tuin en Dierenspeciaalzaak. Daarnaast won Welkoop opnieuw de award voor beste webshop in de categorie Tuin.

Zesde jaar op rij

De titel ‘Beste Tuinspeciaalzaak’ mocht Welkoop voor de vijfde keer in ontvangst nemen. En de titel Beste Dierenspeciaalzaak sleept Welkoop zelfs voor het zesde jaar op rij binnen. Het gemiddelde eindcijfer dat de klant geeft is bij alle titels ruim een 8. Een prestatie van formaat. “Dit blijft bijzonder voor ons”, zegt Ronald Everts bij Welkoop Vriezenveen. “Uit het winnen van deze awards spreekt de waardering van onze klant en daar zijn we ongelofelijk blij mee.”

Oog voor mens, dier en omgeving

“Wij zien het als onze missie om de verbinding tussen mens, dier en omgeving terug te brengen. Door mensen het buitenleven weer te laten ervaren. Zoals de natuur het bedoeld heeft. Dat doen we met praktische tips en informatie, inspirerende workshops en verrassende toepassingen die passen bij het leven van nu. Net als de website die naast informatie en inspiratie ook een webwinkel biedt vol producten voor dier, tuin en kleding.”

Volgens klanten de beste

De winnaars bij de verkiezingen tot Beste Winkelketen van Nederland worden gekozen door consumenten. Genomineerde winkels worden onder andere op prijs, acties, kwaliteit, assortiment, deskundigheid, service en betrouwbaarheid beoordeeld. “Winnen in een consumentenverkiezing is extra bijzonder,” zegt Gerard Schlepers. “Dat is waar we het voor doen: klanten die blij met ons zijn en die graag bij ons terug komen. Met elkaar werken we er keihard aan om het iedere dag weer een stukje beter te doen. We willen dan ook al onze klanten bedanken die op ons hebben gestemd.”